07.04.2015 ČTK
V nabídce internetových obchodů postrádají lidé sortiment potravin. S šíří nabídky tuzemských internetových obchodů je spokojena necelá polovina Čech, nějakou výhradu k šíři sortimentu má 52 % lidí.
Až 70 % dotázaných do 26 let postrádá minimálně jednu z hlavních kategorií zboží v nabídce zdejších internetových obchodů. Ovšem s rostoucím věkem pak nároky klesají a jako nedostatečnou hdonotí nabídku 40 % lidí nad 45 let. Lidem po padesátce pak potraviny na internetu nechybí,
"Trend nákupu potravin po internetu už se začal prosazovat i u nás, což se projevuje rostoucím počtem firem, které takovou službu nabízejí. Lze očekávat, že jich do konce roku ještě několik vznikne," uvedl obchodní ředitel NetDirectu Marek Krška. Nábytek a bytové doplňky chybí na internetu pětině žen. Za další částečně nedostatkové zboží v e-shopech považují Češi stavebniny, uvedlo to 17 % respondentů. Dvanáct procent respondentů by si přálo také širší on-line nabídku léků a drogerie.
10.04.2020 |
10.09.2024 | Prodeje výrobců lihovin v ČR klesly za první pololetí letošního roku v porovnání se stejným obdobím loni o 51,3 procenta, vyplývá z údajů Unie výrobců a dovozců lihovin (UVDL). Unie proto v otevřeném dopise, který má ČTK k dispozici, žádá politiky, aby zrušili další navyšování spotřební daně na lihoviny plánované na roky 2025 a 2026. UVDL zároveň tvrdí, že zvýšení spotřební daně příjmy státní pokladny nezvýšilo.
09.09.2024 | Poptávka po rýži se v Japonsku poprvé za deset let zvýšila. Může za to rekordní počet turistů a vysoká domácí poptávka. Neobvyklý růst poptávky přišel ve stejnou dobu, kdy vlna veder poškodila úrodu. Japonsko tak bojuje s nedostatkem rýže, která je považována v zemi za základní potravinu, a distributoři zvýšili ceny. Uvedl to ve své dnešní zprávě server Nikkei Asia.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.