07.04.2015 ČTK
V nabídce internetových obchodů postrádají lidé sortiment potravin. S šíří nabídky tuzemských internetových obchodů je spokojena necelá polovina Čech, nějakou výhradu k šíři sortimentu má 52 % lidí.
Až 70 % dotázaných do 26 let postrádá minimálně jednu z hlavních kategorií zboží v nabídce zdejších internetových obchodů. Ovšem s rostoucím věkem pak nároky klesají a jako nedostatečnou hdonotí nabídku 40 % lidí nad 45 let. Lidem po padesátce pak potraviny na internetu nechybí,
"Trend nákupu potravin po internetu už se začal prosazovat i u nás, což se projevuje rostoucím počtem firem, které takovou službu nabízejí. Lze očekávat, že jich do konce roku ještě několik vznikne," uvedl obchodní ředitel NetDirectu Marek Krška. Nábytek a bytové doplňky chybí na internetu pětině žen. Za další částečně nedostatkové zboží v e-shopech považují Češi stavebniny, uvedlo to 17 % respondentů. Dvanáct procent respondentů by si přálo také širší on-line nabídku léků a drogerie.
11.09.2024 | Letošní úroda bramborám přeje, a tak nadešel čas vytáhnout oblíbené recepty a třeba v kuchyni i trochu experimentovat. Než se ale pustíte do domácích hranolek nebo bramboráku, osvěžte si, co vlastně o bramborách víte a jak vybrat tu pravou odrůdu nebo varný typ.
29.05.2018 | Nápojářská společnost Coca-Cola HBC ČR a Slovensko dnes otevřela v pražských Kyjích dvě zmodernizované linky za více než 300 milionů korun. Bude nově vyrábět nápoje rostlinného původu, tzv. rostlinná mléka, pod značkou AdeZ pro 11 evropských států, v ČR a na Slovensku se začnou prodávat na přelomu roku.
28.05.2018 | Americká společnost Coca-Cola poprvé za více než 125 let své existence uvedla na trh alkoholický nápoj.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.