13.10.2014 Redakce
Přírodní minerální voda EVIAN se pro nadcházející sezonu spojila s francouzským módním domem KENZO.
Společně vytvořili limitovanou edici s čirou lahví, která má hravého a přitom veskrze tajemného ducha. Kreativní ředitelé značky KENZO Carol Lim a Humberto Leon naplnili vizi jedinečné lahve minerální vody EVIAN originálním způsobem. Pánské i dámské kolekce KENZO pro podzim a zimu 2014 ovlivnilo tajuplné a znepokojující dílo režiséra Davida Lynche. Roztříštěný motiv, který pokrývá lahev, čerpá z tohoto stylu a pohrává si s tématem proměn.
Když je lahev plná, funguje jako lupa. Fialový vzor narušuje osamělá světle zelená klikatá čára: pohled na vysoce čirý obsah je tak narušený a zkreslený. Lahev, jejíž obsah se zrodil z čisté krásy Alp, zosobňuje díky tomuto motivu přirozenou hravou energii, která obě značky spojuje.
Limitovaná edice EVIAN bude v Česku a na Slovensku dostupná v objemu 75 cl, v dalších zemích bude v prodeji i v objemu 33 cl. Objeví se ve vybraných restauracích a prodejnách po celém světě, a to od října 2014.
Evian:
Přírodní minerální voda Evian se rodí v srdci francouzských Alp, v prostředí hor a ledovců. Než získá své jedinečně vyvážené minerální složení, urazí cestu dlouhou 15 let. Je přirozeně filtrovaná ledovcovými písky a na povrch se tak dostává v podobě tak čiré, jak ji příroda stvořila.
Značka samotná vždy ztělesňovala hravého ducha a naplňovala motto "Live Young", odvahu objevovat zázraky naší planety a předkládat nové a inspirativní zážitky, ke kterým můžeme přistupovat se stejným nadšením jako děti.
Od roku 2008 spolupracuje Evian každý rok s jedním z prestižních návrhářů – společně vytvářejí lahev pro limitovanou edici. Díky kreativním vizím umělců, jako jsou Paul Smith, Jean-Paul Gaultier, Issey Miyake nebo Elie Saab, je výsledkem každé takové spolupráce nová oslava čisté krásy a hravosti, nová intepretace ducha značky Evian skrze umění a design.
Kenzo:
Humberto Leon a Carol Lim jsou kreativními řediteli značky Kenzo od roku 2011. Společně znovu oživují ducha, který stál u počátků jejího úspěchu. Značku založil v 70. letech mladý japonský návrhář Kenzo Takada – podařilo se mu chytře nabourat tehdejší zažité představy o oblékání. Svůj první pařížský butik "Jungle Jap" si otevřel už v roce 1970. Humberto a Carol nyní dále rozvíjejí jeho avantgardní přístup. Jejich cílem je vyvolávat skrze Kenzo radost ze života, neustále překvapovat a působit v módní džungli pořádnýrozruch.
15.03.2017 | Jaro již ťuká na dveře, musíme počítat s neustálými změnami počasí a náš organismus tak dostává zabrat. Většina z nás by chtěla svůj imunitní systém podpořit, ale často neví jak. Existuje více způsobů pro podporu jeho správného fungování a jedním z nich je například pravidelná konzumace Imunelu od Madety.
02.05.2017 | S příchodem jara nás počasí začíná táhnout ven. Začínáme mít potřebu „něco“ dělat, abychom vypadali lépe, vytvarovali si do léta krásnou postavu do plavek a cítili se dobře. Televize, časopisy a internet nás vyzývají, ať změníme svůj životní styl a žijeme aktivním životem.
10.10.2016 | Rýži, těstoviny, luštěniny, obiloviny, kuskus, ale také vločky a různé přílohové nebo polévkové směsi můžete v Česku zakoupit pod značkou ARAX. Ta si přízeň svých zákazníků získává již od roku 1997.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.