14.04.2015 Redakce
Češi dávají na grilu přednost kvalitnímu masu před uzeninami a špekáčky. Na oblibě v posledních letech získávají také domácí burgery a další speciality.
Všechny milovníky letního grilování potěší právě představovaný rozšířený sortiment obchodů Tesco. Na své si zde přijdou jak příznivci kvalitního masa a neobvyklých marinád, své dobroty na gril si ale vyberou také děti. Nově Tesco totiž nabídne například menší balení oblíbených burgerů nebo zcela nové, nevšedně marinované produkty, například žebírka v medové marinádě či vepřový bok v pivní marinádě. Tesco rovněž na základě loňského úspěchu na své pulty opět uvádí takzvaný burger dvouručák, který doporučuje přední český kuchař Roman Vaněk.
Češi holdují grilování. To potvrdil i průzkum* společnosti Tesco, ze kterého vyplynulo, že nejraději grilují kuřecí a vepřové maso. Nevyhýbají se však ani zelenině, sýrům či rybám.
„Čeští milovníci grilování nejraději připravují maso, které si, pokud možno, naloží do domácí marinády – nejčastěji bylinkové. V tomto se výrazně odlišují od našich východních sousedů. Slováci dávají při grilování přednost špekáčkům a uzeninám, Maďaři si nejvíce pochutnávají na pikantnějších marinádách a upřednostňují párky a klobásy,” upřesňuje Blanka Buchelová, nákupčí masa, drůbeže a ryb ve společnosti Tesco. Pro letošní rok Tesco vsadilo na chutě svých zákazníků, a proto do prodeje zařazuje například nové balení burgerů. K dostání jsou v menším, ale i ve větším balení. Po úspěchu v loňském roce bude rovněž také k dostání oblíbený hovězí burger „dvouručák”, který pro grilování doporučil i kuchař a gurmán Roman Vaněk.
Sortiment grilování v obchodech Tesco se rozroste, mimo jiné, o žebírka v medové marinádě, krkovici v rozmarýnové marinádě či o pivní,chilli a bylinkové grilovací omáčky, které dodají masu nevšední chuť. „Mysleli jsme i na naše nejmenší, a proto do nabídky nově zařazujeme i výrobek vhodný pro děti. V praktickém balení najdou zákazníci dva druhy masa – marinované steaky z vepřové krkovice pro rodiče a marinované nepikantní medailonky pro jejich ratolesti,” doplňuje Blanka Buchelová. Tato novinka tak určitě najde své stálé místo při rodinných oslavách nebo oblíbených dětských párty.
* Průzkum společnosti Perfect Crowd se uskutečnil ve dnech 8. 4. – 12. 4. 2014 v uzavřené komunitě Inspirujeme.net a na vlastním online panelu agentury Perfect Crowd na reprezentativním vzorku účastníků podle pohlaví, věku (18+), vzdělání a regionu. Průzkumu se zúčastnilo 400 respondentů.
16.08.2016 | Tradiční český sýr Apetito přichází na trh v novém obalu a s vylepšeným složením. Sýr je nyní ještě smetanovější a krémovější. Zakysaná smetana byla při jeho výrobě nahrazena čerstvou sladkou smetanou.
19.12.2016 | Začala nám zima, venku už opravdu přituhuje a člověk je rád, když se zahřeje. A co si budeme povídat, ideální je zahřát se z venku i zevnitř.
27.04.2018 | Výrobce značky Strážnické brambůrky přichází se zásadními marketingovými tahy. Na trh uvádí novou hořčicovou příchuť, s kterou je spojený také kompletní redesign obalů všech řad výrobků.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.