15.11.2011 Redakce
Přímo v srdci úrodné Hané, otevírá ČESKÝ GRUNT svoji další farmářskou prodejnu. Jedná se o první prodejnu ČESKÝ GRUNT v Olomouci i na Moravě.
Nová farmářská prodejna nabídne svým zákazníkům čerstvé a poctivé domácí potraviny, od malých a středních dodavatelů, především regionálního původu. Prodejny ČESKÝ GRUNT si kladou za cíl podpořit domácí výrobce a přinést na stůl koncových zákazníků kvalitní potraviny bez množství náhražek a dochucovadel. Prodejna byla otevřena v úterý 8. 11. 2011 na Dolním náměstí 12 v Olomouci. Otevřeno bude celoročně, od pondělí do soboty. Zákazníci u nás najdou výrobky od cca 40 dodavatelů. Všechny potraviny jsou výhradně českého původu. Součástí sortimentu jsou především poctivé uzeniny a maso, čerstvé pečivo, domácí sýry a mléčné výrobky, sezónní ovoce a zelenina, med, vína, mošty a další potraviny. Čerstvé potraviny k nám vozí především dodavatelé z blízkého okolí, ochutnat však můžete výrobky i z jiných krajů republiky. Rozhodujícím kriteriem při výběru sortimentu je chuť, kvalita a český původ.
Olomoucká prodejna je již šestou v síti ČESKÝ GRUNT. Další dvě najdete v Praze, po jedné pak v Pardubicích, Písku a Táboře. Obchodní síť ČESKÝ GRUNT je budována prostřednictvím vlastních prodejen a franšíz. Otevření dalších dvou prodejen je plánováno na konec tohoto roku.
05.09.2024 | Majitel a zakladatel firmy na výrobu potravin a pochutin z hmyzu Grig Adam Dostál otevřel ve Veverských Knínicích na Brněnsku patrně první bezobslužnou prodejnu v Česku, do které lze vstoupit i bez aplikace v chytrém telefonu a bankovní identity. Stačí tlačítkový telefon a vstupní kód zaslaný prostřednictvím sms. Bezobslužné prodejny bez personálu jsou podle něj fenoménem budoucnosti, který stále stojí na začátku, řekl ČTK.
11.09.2024 | Letošní úroda bramborám přeje, a tak nadešel čas vytáhnout oblíbené recepty a třeba v kuchyni i trochu experimentovat. Než se ale pustíte do domácích hranolek nebo bramboráku, osvěžte si, co vlastně o bramborách víte a jak vybrat tu pravou odrůdu nebo varný typ.
04.09.2024 | Zavedení recyklačního poplatku za tištěné letáky přinese zdražení zboží a služeb. Obchodníci budou nuceni promítnout zvýšené vstupní náklady do spotřebitelských cen. Návrh ministra životního prostředí Petra Hladíka je v rozporu s realitou tržního prostředí a ignoruje závažné ekonomické a sociální dopady na spotřebitele i obchodníky.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.