27.04.2018 Redakce
Výrobce značky Strážnické brambůrky přichází se zásadními marketingovými tahy. Na trh uvádí novou hořčicovou příchuť, s kterou je spojený také kompletní redesign obalů všech řad výrobků.
Letos přichází česká rodinná firma Petr Hobža Snack a.s. s novinkou v podobě hořčicové příchutě Strážnických brambůrků. Ty budou v běžné prodejní síti k dispozici od léta tohoto roku. „Nové příchutě testujeme v podstatě neustále. Aktuálně pracujeme zhruba na dvaceti nových. Necháváme se inspirovat jak našimi zaměstnanci, tak trendy v zahraničí. Mezi příchutě, které máme po hořčici v plánu dál nabídnout českému spotřebiteli je např. paprika,“ říká Libor Hobža, výrobní ředitel Strážnických brambůrků.
S novou příchutí je spojený také kompletní redesign obalů všech řad, jehož dokončení je plánováno na podzim tohoto roku. Jako první se změny dotknou řady Strážnické brambůrků. Po nich se i ostatní řady, Party balené a Moravské brambůrky, stanou součástí nového grafického konceptu celého portfolia. „Cílem redesignu celého portfolia je dbát na jednoduchou rozpoznatelnost produktů v obchodě a jasně komunikovat odlišnosti od konkurence. Zároveň jsme se snažili, aby zákazník na první pohled věděl, co kupuje a tak jsou i naše obaly v horní polovině průhledné s jemnější grafikou,“ vysvětluje Petr Hobža, obchodní ředitel.
Firma pokračuje v průběžném investování do nových výrobních technologií a marketingu společnosti. V loňském roce investovala více jak 10 milionů korun a svou výrobu rozšířila například o speciální laser, který měří propečenost bramborových lupínků. Česká rodinná firma Petr Hobža Snack a.s. na přelomu roku dokončila proces mezigenerační výměny a stala se akciovou společností pod vedením bratrů Libora a Petra Hobžových.
Firmu na výrobu brambůrek založil Petr Hobža starší, přičemž prvopočátky výroby spadají do roku 1988. Firma má v současné době okolo 50 zaměstnanců a posledních šest let rostou Strážnické brambůrky meziročně o pět až deset procent. Linka denně vyrobí ze 40 tun brambor 12 až 13 tun bramborových lupínků. Výroba Petra Hobži je výjimečná tím, že vynechává proces blanšírování, čímž je výroba komplikovanější, ale pozitivně se to promítá do chuti výrobku. Firmu v současné době vedou synové zakladatele Petr a Libor.
16.08.2016 | Tradiční český sýr Apetito přichází na trh v novém obalu a s vylepšeným složením. Sýr je nyní ještě smetanovější a krémovější. Zakysaná smetana byla při jeho výrobě nahrazena čerstvou sladkou smetanou.
24.05.2018 | Vláčný chléb Vegipan je speciální chléb vyrobený bez použití droždí, laktózy a živočišných složek, což ocení hlavně vegani.
19.12.2016 | Začala nám zima, venku už opravdu přituhuje a člověk je rád, když se zahřeje. A co si budeme povídat, ideální je zahřát se z venku i zevnitř.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.