10.05.2023 Jana Čiháková
Americký herec Orlando Bloom, známý z filmových sérií Piráti z Karibiku a Pán prstenů, se stal ambasadorem české pivní značky Staropramen. Informovala o tom nadnárodní firma Molson Coors, která je mateřskou společností skupiny Pivovary Staropramen.
Bloom se podle firmy objeví v nové televizní reklamě na značku Staropramen a bude součástí letošní kampaně značky na sociálních sítích v Evropě. Reklamní spot se natáčel v Praze a Bloom v něm vysvětluje svůj vztah k tomuto městu a vznik místní pivní kultury, píše Molson Coors.
Bloom podle firmy uvedl, že se do Prahy zamiloval, když tu několik let žil a pracoval. "Je to nádherné město plné úžasných lidí, kterým je ale těžké se zavděčit, pokud jde o pivo," prohlásil. "Staropramen toto náročné publikum uspokojuje již více než sto let, což ukazuje, jak je dobrý," dodal.
Bloom v České republice strávil mnoho času díky natáčení seriálu Carnival Row. "Orlando je pro Staropramen perfektním partnerem - je mistrem svého oboru, tak jako naši sládci, a k Praze má zvláštní vztah, protože zde několik let žil a pracoval," uvedla Debbie Macková, ředitelka pivních značek v divizi společnosti Molson Coors pro Evropu, Blízký východ, Afriku a asijsko-pacifický region.
12.09.2024 | Slovensko zavede daň ze slazených nealkoholických nápojů a stávající spotřební daní z tabákových výrobků nově zatíží náplně do elektronických cigaret, nikotinové sáčky a podobné zboží. Současně se bude dál zvyšovat zdanění cigaret. Rozhodl o tom dnes slovenský parlament.
10.09.2024 | Prodeje výrobců lihovin v ČR klesly za první pololetí letošního roku v porovnání se stejným obdobím loni o 51,3 procenta, vyplývá z údajů Unie výrobců a dovozců lihovin (UVDL). Unie proto v otevřeném dopise, který má ČTK k dispozici, žádá politiky, aby zrušili další navyšování spotřební daně na lihoviny plánované na roky 2025 a 2026. UVDL zároveň tvrdí, že zvýšení spotřební daně příjmy státní pokladny nezvýšilo.
09.09.2024 | Poptávka po rýži se v Japonsku poprvé za deset let zvýšila. Může za to rekordní počet turistů a vysoká domácí poptávka. Neobvyklý růst poptávky přišel ve stejnou dobu, kdy vlna veder poškodila úrodu. Japonsko tak bojuje s nedostatkem rýže, která je považována v zemi za základní potravinu, a distributoři zvýšili ceny. Uvedl to ve své dnešní zprávě server Nikkei Asia.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.