28.10.2021 Jana Čiháková, archiv firem
Osmadvacátého října roku 1918 se Československo po rozpadu Rakousko-uherské monarchie stalo nezávislým státem. Následovalo období „první republiky“, které je pro nás i nadále nositelem těch opravdových hodnot – poctivosti, hrdosti, řemeslnosti, umu a elegance.
A právě tím se inspirovalo celé portfolio Božkov Republica, které nyní slavnostně uvádí na trh medový rumový likér Božkov Republica Honey – dokonalé spojení odkazu první republiky a moderních lihovin s obsahem medu.
Med nabývá na popularitě a medové příchutě jsou všeobecně jedny z nejoblíbenějších, zároveň se na základě spotřebitelských reakcí skvěle hodí do rumové kategorie. Božkov Republica proto obohacuje portfolio rumových likérů právě o medovou variantu. Božkov Republica Honey skvěle snoubí nasládlou chuť rumu a lahodného včelího medu s jemným dozvukem mléčných karamelek
Michal Jakl, Group Brand Manager, dodává: „Po úspěchu, který mezi konzumenty zaznamenal Božkov Republica Espresso, jsme se rozhodli potěšit naše spotřebitele dalším, ryze českým, rumovým likérem. Věříme, že Božkov Republica Honey s obsahem včelího medu bude chutnat nejen milovníkům medových destilátů, ale i těm, kteří do světa rumů teprve pronikají. Tak na první republiku.“
10.09.2024 | Prodeje výrobců lihovin v ČR klesly za první pololetí letošního roku v porovnání se stejným obdobím loni o 51,3 procenta, vyplývá z údajů Unie výrobců a dovozců lihovin (UVDL). Unie proto v otevřeném dopise, který má ČTK k dispozici, žádá politiky, aby zrušili další navyšování spotřební daně na lihoviny plánované na roky 2025 a 2026. UVDL zároveň tvrdí, že zvýšení spotřební daně příjmy státní pokladny nezvýšilo.
04.09.2024 | Zavedení recyklačního poplatku za tištěné letáky přinese zdražení zboží a služeb. Obchodníci budou nuceni promítnout zvýšené vstupní náklady do spotřebitelských cen. Návrh ministra životního prostředí Petra Hladíka je v rozporu s realitou tržního prostředí a ignoruje závažné ekonomické a sociální dopady na spotřebitele i obchodníky.
09.09.2024 | Poptávka po rýži se v Japonsku poprvé za deset let zvýšila. Může za to rekordní počet turistů a vysoká domácí poptávka. Neobvyklý růst poptávky přišel ve stejnou dobu, kdy vlna veder poškodila úrodu. Japonsko tak bojuje s nedostatkem rýže, která je považována v zemi za základní potravinu, a distributoři zvýšili ceny. Uvedl to ve své dnešní zprávě server Nikkei Asia.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.