16.05.2013 Redakce
Po úspěších v loňských ročnících Penny zcela ovládlo Volbu spotřebitelů 2013. Výhru slaví hned 18 výrobků, a to ve čtyřech kategoriích. Penny Market je navíc jediným oceněným z oblasti maloobchodu.
„Je to pro nás jasný signál, že máme naše privátní značky nastaveny správným směrem,“ těší se z výhry vedoucí oddělení marketingu Daniel Novotný a dodává: „Žádný jiný maloobchodník se svými produkty neuspěl. Nejvíce nás těší výhra v kategorii Masné výrobky, ve které zabodovala naše privátní značka Dobré maso. Myslím, že lepší důkaz toho, že naše maso je kvalitní, už není třeba.“ Jeho slova potvrzuje i fakt, že Dobré maso zvítězilo hned po svém uvedení na trh v roce 2011, kdy získalo titul Nejlepší novinka.
Kromě Dobrého masa byly oceněny také výrobky z řad Boni a Karlova Koruna; ta je další stálicí Penny Marketu, loni ji spotřebitelé ocenili hned po jejím uvedení na trh ve třech kategoriích.
„Důležitý je pro nás i fakt, že 90 procent vítězných výrobků je z České republiky. Je tedy jasné, že spotřebitelé si původu zboží všímají, a jejich reakce nás utvrzuje v tom, že jsme se vydali správným směrem a že je v něm třeba pokračovat,“ doplňuje Novotný. Kupující oceněné výrobky pozná v prodejnách snadno – po dobu jednoho roku může Penny používat označení Volba spotřebitelů 2013.
Volba spotřebitelů je program, který funguje již třináctým rokem. Oceňuje a podporuje nové, kvalitní a inovované výrobky nebo výrobkové řady.
08.04.2014 | Jak si svátky jara užít a přitom se vejít do kalhot?
10.03.2014 | Proč je jídlo módní? A víte, co jíte?
21.03.2014 | Nejlepší návod, jak na jaře restartovat své tělo.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.