Prestižní značkou KLASA se pochlubí nové potraviny

Prestižní značkou KLASA se pochlubí nové potraviny

17.08.2010 Tomáš Miškovský

Značka kvality KLASA se už brzy objeví na některých nových potravinářských výrobcích. Na výstavě Země živitelka v Českých Budějovicích jí budou při slavnostním vyhlášení 26. srpna oceněni noví úspěšní výrobci.

Všestranná marketingová podpora značky KLASA odráží trvající závazek vůči spotřebitelům. Podle všech průzkumů drtivá většina lidí tuto značku kvality zná a orientuje se podle ní pří nákupu potravin.

klasaPo této nejvýznamnější tuzemské akci čeká na zástupce značky pařížský veletrh SIAL, kde budou v říjnu rovněž na stánku KLASA prezentovány kvalitní české potraviny.

Mezi další marketingové aktivity, které KLASA plánuje v měsících srpen, září a říjen, patří velká spotřebitelská soutěž, regionální roadshow po městech České republiky a řada dalších spotřebitelských soutěží v médiích.

KLASA rovněž pokračuje v konkrétních prezentacích úspěšných českých výrobců. Mezi společnosti, které KLASA svým spotřebitelům prostřednictvím speciálních exkurzí představila, patří například Carla – Královodvorské čokoládovny, středočeská Biopekárna Zemanka či Mlékárna Bohemik z Opočna ve východních Čechách.

Aktuálně je připravován tématický večer, na kterém bude představen region Valašsko a zástupci firem, které v rámci tohoto regionu podnikají. Konkrétně Mlékárna Valašské Meziříčí, RUDOLF JELÍNEK, VOMA a Pekařství VALAŠSKÉ FRGÁLY.

prezentaceO akce pořádané značkou KLASA (tuzemské i zahraniční veletrhy, roadshow, výstavy či kulturní akce) je mezi výrobci všeobecný zájem. Všechny výše uvedené akce plní dvojí funkci. Spotřebitele informují o kvalitě těchto produktů a výrobci ušetří peníze a čas díky prezentování svých výrobků pod značkou KLASA. Jednou z těchto akcí byl například veletrh privátních značek – PLMA Amsterdam. Na modernější veletržní expozici se ve stáncích KLASA letos prezentovalo sedm vystavovatelů, kteří tak měli jedinečnou příležitost k navázání spolupráce s nadnárodními řetězci, velkoobchody a výrobci nebo distributory privátních značek.

V neposlední řadě je nutné zmínit i sérii ochutnávkových akcí produktů KLASA. Na tuto formu podpory – přímo v místě prodeje – si nakupující zvykli a v naprosté většině jim vyhovuje. Pro spotřebitele je ideální, může-li výrobek ještě před nákupem ochutnat či otestovat. Když jim opravdu chutná, dopady na prodeje jsou výrazné.

Efekt ochutnávek je umocněn propagací probíhající soutěžní akce „Sbírejte a vyhrávejte“. Kdo nasbírá do začátku října alespoň 30 log KLASA vystřižených z potravinových obalů, má šanci vyhrát videorecepty, kuchyňské vybavení nebo i domácí spotřebiče podle vlastního výběru. O akci jsou spotřebitelé informováni jak v místě prodeje, tak prostřednictvím webových stránek www.eklasa.cz, současně pak také na nových oficiálních stránkách značky na sociální síti Facebook, www.facebook.com/znacka.klasa.

Národní značku kvality KLASA uděluje kvalitním potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Tuto prestižní značku spravuje od počátku roku 2004 Oddělení marketingu Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF). Od počátku března mohou spotřebitelé nalézt národní známku kvality KLASA na obalech celkem 1300 potravinářských výrobků od 222 výrobců. Další informace o národní značce kvality KLASA a kompletní seznam všech oceněných produktů jsou dostupné na internetových stránkách Státního zemědělského intervenčního fondu www.szif.cz v rubrice Propagace kvalitních potravin a na stránkách www.eklasa.cz.


Mohlo by vás zajímat

Zpoplatnění letáků povede ke zdražení potravin, říká prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu

04.09.2024 | Zavedení recyklačního poplatku za tištěné letáky přinese zdražení zboží a služeb. Obchodníci budou nuceni promítnout zvýšené vstupní náklady do spotřebitelských cen. Návrh ministra životního prostředí Petra Hladíka je v rozporu s realitou tržního prostředí a ignoruje závažné ekonomické a sociální dopady na spotřebitele i obchodníky.

Tak to je gól! Japonci mají málo rýže - vyjedli ji turisté?

09.09.2024 | Poptávka po rýži se v Japonsku poprvé za deset let zvýšila. Může za to rekordní počet turistů a vysoká domácí poptávka. Neobvyklý růst poptávky přišel ve stejnou dobu, kdy vlna veder poškodila úrodu. Japonsko tak bojuje s nedostatkem rýže, která je považována v zemi za základní potravinu, a distributoři zvýšili ceny. Uvedl to ve své dnešní zprávě server Nikkei Asia.

Ceny potravin nadále klesají! Cukr je nejlevnější za dva roky.

06.09.2024 | Světové ceny potravin se v srpnu mírně snížily. Pokles cen cukru, masa a obilovin totiž převážil nad zdražením mléčných výrobků a rostlinných olejů. Ve své zprávě to dnes uvedla Organizace OSN pro výživu a zemědělství (FAO). Cena cukru se podle zprávy dostala na nejnižší úroveň za téměř dva roky.

Nové číslo CZ TEST právě v prodeji!

202408

Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.