Retail in Detail 2011 na jaře s nejžhavějším tématem maloobchodu: Fresh Food!

Retail in Detail 2011 na jaře s nejžhavějším tématem maloobchodu: Fresh Food!

15.02.2011 Redakce

Letošní 15. ročník úspěšné specializované obchodní konference Retail in Detail/Fresh Food 2011 (23. 3. 2011, Hotel Olympik Artemis, Praha) se zaměří na jedno z nejžhavějších témat maloobchodu v CEE regionu, kterým je optimalizace nabídky čerstvého zboží. Z odborných analýz a výzkumů totiž vyplývá, že tato „mega-kategorie“ se zásadním způsobem podílí na vytváření image řetězce a jeho odlišení od konkurence. Současně má prioritní vliv na frekvenci nákupů a do značné míry definuje i cenové vnímání prodejny.

1

Platí při tom, že o tomto významném segmentu trhu je k dispozici daleko méně informací a znalostí, než o kategoriích balených trvanlivých potravin, nápojů či nepotravinářského zboží, proto je konference s tímto tématem tak potřebná a žádaná.

2

Akci organizuje společnost Blue Events ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR.

Konference je určena pro top management obchodních řetězců a pro pracovníky z jejich nákupních a marketingových týmů a dále samozřejmě i pro management prodeje, marketingu a výroby zpracovatelů, producentů a velkodistributorů čerstvých potravin. V jejím průběhu budou diskutována tato témata: aktuální trendy trhu a příklady úspěšných řešení na straně obchodu i výroby. Účastníci budou mít možnost se osobně zapojit do diskuse o perspektivách budoucího rozvoje této klíčové kategorie.

 Podrobnější informace o konferenci Retail in Detail/Fresh Food 2011 jsou k dispozici na www.retail21.cz/retailindetail


Mohlo by vás zajímat

Zpoplatnění letáků povede ke zdražení potravin, říká prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu

04.09.2024 | Zavedení recyklačního poplatku za tištěné letáky přinese zdražení zboží a služeb. Obchodníci budou nuceni promítnout zvýšené vstupní náklady do spotřebitelských cen. Návrh ministra životního prostředí Petra Hladíka je v rozporu s realitou tržního prostředí a ignoruje závažné ekonomické a sociální dopady na spotřebitele i obchodníky.

Tak to je gól! Japonci mají málo rýže - vyjedli ji turisté?

09.09.2024 | Poptávka po rýži se v Japonsku poprvé za deset let zvýšila. Může za to rekordní počet turistů a vysoká domácí poptávka. Neobvyklý růst poptávky přišel ve stejnou dobu, kdy vlna veder poškodila úrodu. Japonsko tak bojuje s nedostatkem rýže, která je považována v zemi za základní potravinu, a distributoři zvýšili ceny. Uvedl to ve své dnešní zprávě server Nikkei Asia.

Ceny potravin nadále klesají! Cukr je nejlevnější za dva roky.

06.09.2024 | Světové ceny potravin se v srpnu mírně snížily. Pokles cen cukru, masa a obilovin totiž převážil nad zdražením mléčných výrobků a rostlinných olejů. Ve své zprávě to dnes uvedla Organizace OSN pro výživu a zemědělství (FAO). Cena cukru se podle zprávy dostala na nejnižší úroveň za téměř dva roky.

Nové číslo CZ TEST právě v prodeji!

202408

Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.