18.05.2015 Redakce
Tic Tac® představuje exkluzivní novinku, která potěší nejen chuťové pohárky svou banánovou příchutí, ale také oči potiskem Mimoňů. Tic Tac® Mimoni™ budou k dostání ve dvou velikostech — 18 g a 98 g.
Tic Tac® Mimoni™ budou k dostání ve třech variantách obalů - s designem postaviček Kevina, Boba nebo Stuarta, jež jsou hlavními hrdiny nového animovaného filmu z produkce Universal. Ten se v kinech objeví v červnu 2015. Ve větším balení budou navíc postavičky Mimoňů za využití nové technologie natištěny také na každém bonbonu pomocí speciálního potisku. Limitovaná edice bude v obchodech dostupná od května do září 2015 v síti - ČR: Makro, Globus, SR: Tesco. A také v síti kin CineStar.
Mimoni™ svým tvarem nápadně připomínají Tic Tac®, proto bylo nasnadě otisknout postavičky i na samotné dražé. Po dokončení standardního výrobního procesu se tak pomocí speciální technologie na jednotlivé bonbony natisknou postavičky slavných Mimoňů. Ti jsou známí již z filmů Já, padouch 1 a 2.
Tic Tac® s potiskem Mimoňů bude v prodeji exkluzivně v 98g balení. Kevin, Bob a Stuart se pak objeví na malých i velkých krabičkách limitované edice. Na obalech jsou vyobrazeni každý zvlášť. Nadšení fanoušci tak mohou krabičky sbírat a vytvořit si svou vlastní tematickou mimoní sbírku. Prodej limitované edice Tic Tac® Mimoni™ podpoří TV spot, kde si postavičky také zahrají, a celosvětová kampaň pro sociální sítě -- v České a Slovenské republice především pro Facebook. Obě jsou přímo z produkce společnosti Universal, jež je současně tvůrcem filmů Já, padouch 1, Já, padouch 2 a nově přicházejícího filmu Mimoni™ se žlutými postavičkami v hlavní roli.
10.10.2016 | Rýži, těstoviny, luštěniny, obiloviny, kuskus, ale také vločky a různé přílohové nebo polévkové směsi můžete v Česku zakoupit pod značkou ARAX. Ta si přízeň svých zákazníků získává již od roku 1997.
27.07.2016 | Značka Král Sýrů pro Vás připravila dvě úžasné novinky – Král Sýrů Provensálské bylinky a Král Sýrů Jalapeños.
27.04.2018 | Výrobce značky Strážnické brambůrky přichází se zásadními marketingovými tahy. Na trh uvádí novou hořčicovou příchuť, s kterou je spojený také kompletní redesign obalů všech řad výrobků.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.