beyonce  jay z  

Víte, komu patří tato luxusní značka champagne?

Víte, komu patří tato luxusní značka champagne?

23.02.2021 Jana Čiháková

Moët Hennessy, divize luxusní skupiny LVMH, koupila podíl 50 procent ve značce šampaňského Armand de Brignac patřící rapperovi Jay-Z. Finanční podrobnosti dohody nebyly zveřejněny. LVMH tak rozšiřuje svoji spolupráci s celebritami.

Armand de Brignac v roce 2019 prodal více než půl milionu lahví. Cena za lahev začíná na 300 USD (6400 Kč). Jay-Z je investorem značky známé logem pikového esa na lahvi v barvě kovu od roku 2006, plným vlastníkem pak od roku 2014.

LVMH koupila podíl ve značce šampaňského rappera Jay-Z

gallery

Značce Armand de Brignac by mohly pomoci odborné znalosti v oblasti luxusního marketingu a distribuční síť LVMH v době, kdy trh se šampaňským zasáhla pandemie nemoci covid-19. Trh loni klesl o pětinu kvůli odkládání nebo rušení svateb a dalších oslav. LVMH, která vlastní značku šampaňského Moët & Chandon či koňaku Hennessy, si však vedla o něco lépe než celý trh, její prodej vína a lihovin klesl o 14 procent, upozornila agentura Bloomberg.

Čtěte také, kdo má "elektrotequilu" 

Luxusní značky po celém světě uzavírají partnerské dohody s celebritami ve snaze oslovit mladší zákazníky. Manželka Jay-Z, popová hvězda Beyoncé, se angažuje ve značce sportovního oblečení Ivy Park. Kosmetická firma Coty se loni dohodla na koupi podílu 20 procent v kosmetické značce KKW patřící hvězdě reality show Kim Kardashianové Westové. Sázky LVMH na celebrity se však ne vždy vyplatily. Tento měsíc firma oznámila, že po necelých dvou letech pozastavuje spolupráci s Rihannou a její módní značkou Fenty.

Zdroj ČTK, shutterstock


Mohlo by vás zajímat

O lihoviny je menší zájem, jejich prodeje poklesly

10.09.2024 | Prodeje výrobců lihovin v ČR klesly za první pololetí letošního roku v porovnání se stejným obdobím loni o 51,3 procenta, vyplývá z údajů Unie výrobců a dovozců lihovin (UVDL). Unie proto v otevřeném dopise, který má ČTK k dispozici, žádá politiky, aby zrušili další navyšování spotřební daně na lihoviny plánované na roky 2025 a 2026. UVDL zároveň tvrdí, že zvýšení spotřební daně příjmy státní pokladny nezvýšilo.

Tak to je gól! Japonci mají málo rýže - vyjedli ji turisté?

09.09.2024 | Poptávka po rýži se v Japonsku poprvé za deset let zvýšila. Může za to rekordní počet turistů a vysoká domácí poptávka. Neobvyklý růst poptávky přišel ve stejnou dobu, kdy vlna veder poškodila úrodu. Japonsko tak bojuje s nedostatkem rýže, která je považována v zemi za základní potravinu, a distributoři zvýšili ceny. Uvedl to ve své dnešní zprávě server Nikkei Asia.

Sněmovna zřejmě schválí snazší podmínky nižší daně z piva pro malé pivovary

11.09.2024 | Sněmovna zřejmě schválí vládní novelu zákona o spotřebních daních, která především zmírňuje podmínky, za nichž mohou majetkově nebo personálně propojené minipivovary dosáhnout na nižší sazbu spotřební daně z piva. Sněmovna ji dnes propustila do závěrečného čtení. Pozměňovací návrh k ní v dnešním druhém čtení nikdo z poslanců nevznesl.

Nové číslo CZ TEST právě v prodeji!

202408

Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.